Darmowa dostawa od 49,00 zł
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

FAQ - CarlinKit

2023-09-08
FAQ - CarlinKit

1. Jak dostać się do zaawansowanych ustawień urządzenia?

Do uzyskania dostępu do dodatkowych opcji urządzenia należy podłączyć urządzenie do zasilania, następnie połączyć się z siecią WIFI urządzenia (zwykle posiada nazwę marki samochodu - hasło do sieci to "12345678"). Otworzyć przeglądarkę WWW w telefonie i wpisać adres URL 192.168.50.2

Z poziomu dostępu do ustawień urządzenia można np.:
-zmienić rozdzielczość wyświetlanego obrazu
-włączyć/wyłączyć synchronizację
-włączyć/wyłączyć GPS
-włączyć/wyłączyć Backstage Mode
-opóźnienie startu, liczbę klatek
-reset urządzenia, aktualizację

2. Jak zaktualizować urządzenie?

-Podłącz urządzenie do zasilania.
-Połącz telefon z siecią WiFi urządzenia (zwykle nazwa urządzenia to marka samochodu, a hasło to 12345678).
-Otwórz przeglądarkę w telefonie i wpisz adres URL 192.168.50.2
-Kliknij Check Update.
-Rozłącz się z Carlinkitem.
-Zaktualizuj urządzenie.

3. Jak zresetować urządzenie/powrócić do ustawień fabrycznych?

-Podłącz urządzenie do zasilania.
-Połącz telefon z siecią WiFi urządzenia (zwykle nazwa urządzenia to marka samochodu, a hasło to 12345678).
-Otwórz przeglądarkę w telefonie i wpisz adres URL 192.168.50.2
-W celu resetu do ustawień fabrycznych: Przejdź do zakładki "Advanced" i kliknij “Reset”
-W celu powrotu do oryginalnej wersji oprogramowania: Przejdź do zakładki "Advanced" i kliknij “rollback” lub numer wersji oprogramowania.
-Jeśli nie ma zakładki “Advanced”, należy wcześniej dokonać aktualizacji oprogramowania urządzenia klikając “Check update”.

4. Telefon z Androidem nie łączy się z adresem 192.168.50.2

-Należy wejść na stronę https://www.carlinkit.com/download.html i pobrać aplikację AutoKitools
-Następnie połącz się z WiFi urządzenia na liście dostepnych urządzeń o nazwie "autokit***"
-Teraz możesz aktualizować urządzenie, modyfikować ustawienia i przekazywać opinie

5. CarlinKit 4.0 - brak pełnego ekranu podczas korzystania z Android Auto.

-Patrz wyżej na pytanie numer 2.
-Kliknij w Video Resolution i zmień rozdzielczość na 1280*720 lub 800*400 , a następnie sprawdź, czy ekran jest w trybie pełnoekranowym.

6. CarlinKit 5.0 - słaba jakość dżwięku podczas połączeń telefonicznych.

-Patrz wyżej na pytanie numer 2.
-Kliknij w CallQuality i zmień na HD

7. CarlinKit 5.0 - czarny ekran.

-Patrz wyżej na pytanie numer 2.
-Wejdź w sync mode i ustaw frame rate na 20 lub wróć do poprzedniej wersji oprogramowania lub jeśli czarny ekran pojawił się po aktualizacji przywróć ustawienia fabryczne (patrz pytanie numer 4).

8. CarlinKit 5.0 - brak połączenia z CarPlay.

-Patrz wyżej na pytanie numer 4 i przywróć urządzenie do ustawień fabrycznych
-W telefonie wejdź w ustawienia-ogólne-CarPlay-wybierz swój samochód-ignoruj ten samochód
-Zrestartuj telefon

9. CarlinKit 5.0 - nie łączy się automatycznie.

-Zaktualizuj urządzenie (patrz pytanie numer 3)
-Patrz wyżej na pytanie numer 2.
-Wejdź w Settings i upewnij się, że Auto Connect jest włączony oraz ustaw Start Delay na 1 lub 3

10. CarlinKit A2A - nie łączy się z samochodem.

-Zresetuj urządzenie (patrz pytanie numer 4)
-Wejdż w bluetooth i usuń parowanie z urządzeniem
-Podłącz urządzenie do samochodu i ponownie połącz z telefonem

11. CarlinKit 4.0 - problemy z połączeniem po aktualizacji iOS 16.

-Usuń w telefonie połączenie z urządzeniem
-Usuń w samochodzie połączenie z telefonem
-Zresetuj telefon
-Podłącz urządzenie do samochodu i ponownie połącz z telefonem

12. CarlinKit 4.0 - muzyka gra z opóźnieniem.

-Patrz wyżej na pytanie numer 2.
-Kliknij na dole w Advanced,
-Zmień Media Delay na 1300.

13. Który produkt powinienem wybrać?

-Jeśli korzystasz jedynie z funkcji CarPlay - CarlinKit 4.0
-Jeśli korzystasz jedynie z funkcji Android Auto - CarlinKit A2A
-Jeśli z auta korzystają zarówno osoby z telefonem z Android i iPhone, adapter 2w1 będzie najlepszym rozwiązaniem - CarlinKit 5.0

14. Pojawiła się aktualizacja mojego urządzenia, czy powinienem ją zainstalować?

-Nie, jeśli urządzenie działa prawidłowo, producent nie zaleca aktualizowania go.

15. Z jakimi telefonami współpracuje urządzenie?

-iPhone - wszystkie modele od iPhone 6 (minimum iOS 10) do iPhone 14 Pro Max
-Android - wszystkie telefony z Android w wersji 11 lub wyższej

Pokaż więcej wpisów z Wrzesień 2023

Polecane

pixel