Darmowa dostawa od 299,00 zł
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Częste pytania

2017-03-24
Częste pytania

Lista pytań i odpowiedzi

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie (kolor kropki przy dostępności):

      • Zielona kropka - produkt dostępny w dużej ilości. Zapraszamy bezpośrednio do zakupów!
      • Żółta kropka – produkt dostępny w małej ilości. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia konkretnej ilości dostępnych elementów lub śpiesz się z zakupem!
      • Czerwona kropa – produkt niedostępny. Skontaktuj się z nami, aby upenwić się, czy towar jest lub będzie zamówiony i czy pojawi się jeszcze w asortymencie naszego sklepu.
      • Cena na telefon – towar świeżo po dostawie, który czeka na ustalenie swojej ceny. Jeżeli widzisz taki status, skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły oraz cenę: sklep@tradebit.com.pl lub telefonicznie: +48616243565

 

Powrót >>>>


 

Jak długo będę czekał na przesyłkę?

 

Na podany przy zamówieniu adres e-mail przesyłamy każdorazowo numer listu przewozowego Twojego zamówienia. Wprowadzając numer nadania na stronie śledzenia przesyłek wybranego przewoźnika sprawdzisz gdzie obecnie znajduje się przesyłka i kiedy planowane jest dostarczenie. Jeżeli nie otrzymałeś droga mailową numeru nadania przesyłki, skontaktuj się z nami - prześlemy lub podyktujemy go od ręki! +48616243565

Zamówienia są przez nas realizowane każdego dnia roboczego do godziny 12:00. Wysyłka nastąpi nie dłużej niż w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Poniżej znajduje się specyfikacja czasu dostawy deklarowana przez przewoźników:

    • Przesyłka kurierska DHL - 1-2 dni
    • Paczkomaty InPost 24/7 - 2-3 dni
    • Pocztex Kurier48 - 3 dni

 

Powrót >>>>


 

Jakie występują formy dostawy?

Poniżej lista możliwych form dostawy oferowanych przez nasz sklep:

    • Pocztex Kurier48 (Poczta Polska) - przedpłata - 12,99 zł brutto
    • Pocztex Kurier48 (Poczta Polska) - pobranie - 18,99 zł brutto
    • Przesyłka kurierska DHL - przedpłata - 14,99 zł brutto
    • Przesyłka kurierska DHL - pobranie - 21,99 zł brutto
    • Paczkomaty InPost 24/7 - przedpłata - 9,99 zł brutto
    • Paczkomaty InPost 24/7 - pobranie - 16,99 zł brutto
    • Kurier Miejski "Błyskawica" - przedpłata - 24,99 zł brutto
    • Kurier Miejski "Błyskawica" - pobranie - 29,99 zł brutto
    • Odbiór osobisty - przedpłata/pobranie - GRATIS!

 Dodatkowa tabela oferowanych form wysyłki oraz opłat za wysyłki -  Dostawa i płatność

Powrót >>>>


 

Jak zapłacę za zamówienie?

 

Za zamówienia złożone w naszym sklepie możemy płacić w prosty i łatwy sposób. Do metod płatności należą między innymi:

        • Przelew tradycyjny na konto bankowe
        • Przelew błyskawiczny elektroniczny - płatności T-Pay
        • Płatność za pobraniem - przy odbiorze przesyłki od kuriera
        • Płatność na miejscu (gotówka oraz karta płatnicza) - przy odbiorze osobistym

 

Powrót >>>>


 

Czy mogę towar odebrać osobiście?

 

Oczywiście, że tak! Punkt obsługi klienta naszego sklepu znajduje się w Poznaniu, przy ul. Malwowej 126.

Punkt obsługi czynny:

  • od poniedziałku do czwartku w godzinach 9:00 - 17:00
  • w piątki w godzinach 9:00 - 15:00

 

Powrót >>>>


 

Czy otrzymam za zakupy fakturę VAT 23%?

 

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT, którą przesyłamy drogą elektroniczną na podany adres e-mail. Jeżeli nie prowadzisz działalności gospodarczej, wystawimy fakturę na osobę fizyczną. W przypadku zakupu na firmę, wystawiamy standardowo fakturę VAT 23%. Wystarczy, że wypełnisz formularz danych do faktury. Więcej informacji o dokumetach do transakcji znajdziesz w paragrafie trzecim naszego regulaminu-  Regulamin

 

Powrót >>>>


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Każda nadana do Państwa przesyłka z zamówionym towarem posiada swój indywidualny numer listu przewozowego. Dzięki stronie śledzenia przesyłki każdego z przewoźników, mają Państwo podgląd do trasy paczki oraz planowanego terminu dostawy. Numer nadania przesyłany jest do Państwa bezpośrednio po przygotowaniu przez nasz system przesyłki drogą mailową. Jeżeli nie otrzymali Państwo numeru nadania, prosimy o kontakt telefoniczny, bądź mailowy - zostanie on przekazany od ręki. Poniżej znajdują się linki bezpośrednio do strony śledzenia każdego z kurierów:

 

Powrót >>>>


 

Mam problem z zamówionym towarem. Co dalej?

 

Jeżeli masz jakikolwiek problem z zamówionym towarem, nie dzieje się tragedia. Reagujemy na wszelkie zgłoszenia od ręki. Jeżeli:

  • towar jest niezgodny z opisem
  • towar dotarł do Państwa uszkodzony
  • chca Państwo zwrócić lub wymienić produkt
wystarczy, że skontaktują się Państwo z nami drogą telefoniczną, bądź mailową, a w odpowiedzi przekażemy wszelkie niezbędne instrukcje.

 

Powrót >>>>


 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

 

Źle dopasowałeś element do swojego laptopa? Zakupiony produkt okazał się zbędny? A może nie spełnia on Państwa oczekiwań? Masz 30 dni na zwrot towaru!

Do każdego zamówienia dołączamy drukowany w formacie A4 formularz zwrotu (karta gwarancyjna). Wystarczy, że wypełnisz wymagane pola oraz odeślesz produkt do siedziby naszej firmy, tj.:
TRADEBIT, ul. Malwowa 126, 60-175 Poznań.

Po otrzymaniu Państwa przesyłki wystawiamy korektę faktury, którą dostarczamy Państwu drogą elektroniczną, prosząc jednocześnie o potwierdzenie jej otrzymania. Po odesłaniu potwierdzenia (wszystkie instrukcje znajdują się w wysyłanej wiadomości), przekazujemy polecenie zwrotu środków na wskazane konto do działu księgowości.

Nie znalazłeś w paczce formularza zwrotu lub został on przypadkiem zniszczony? Znajdziesz druk - tutaj!

Jeżeli nie masz dostępu do drukarki, wystarczy, że ręcznie przygotujesz dla nas dane i umieścisz je fizycznie w przesyłce razem ze zwracanym towarem. Wymagane informacje:

  • numer zamówienia / numer faktury
  • dane osobowe / nazwa firmy
  • numer konta do zwrotu środków
  • powód zwrotu (reklamacja / zwrot)

 

Powrót >>>>


 

Jak sprawdzić rozdzielczość ekranu mojego laptopa?

 

Jeżeli konieczna jest wymiana matrycy na nową, a nie wiesz jakiej rozdzielczości matryca znajduje się w Twoim laptopie, instrukcje zamieszczamy poniżej.
Jeżeli matryca działa poprawnie:

  • Prosimy kliknąć w link, a po przekierowaniu ukaże się obecnie obsługiwana rozdzielczość - Sprawdź rozdzielczość
  • dla Windows XP, Windows 2000, Windows me, Windows 98: prawym przyciskiem kliknąć w pulpit ->właściwości -> w oknie właściwości :ekran -> ustawienia
  • dla Windows Vista i Windows 7: prawym przyciskiem kliknąć w pulpit -> rozdzielczość ekranu

Jeżeli matryca nie świeci się lub jest zbita:
  • Wymontuj matrycę i skontaktuj się z nami w celu doboru odpowiedniej matrycy
  • Sprawdź specyfikację techniczną producenta twojego urządzenia

 

Powrót >>>>


 

Jak rozpoznam model matrycy?

 

Model matrycy znajduje się na tabliczce znamionowej lub na naklejce na tylnej części matrycy. Każdy z producentów matryc, a są nimi między innymi: Samsung, LG Philips, Chimei Innolux, czy też BOE, posiadają swoje indywidualne kody produktów. Poniżej przykładowe kody produktów (matryc) wraz z legendą, która pomoże w odczytywnaiu rodzaju ekranu LCD:



B101EW02 V.0
N116BGE-L23
LP140WH4-TLN1
LTN156AT19-801
LP173FGE-E23

Kolor zielony - kod producenta.
Kolor niebieski - rozmiar matrycy w calach. 
Kolor Fioletowy -
oznaczenie serii matrycy.

Powrót >>>>


 

Oznaczenia rozdzielczości ekranów?

Rozdzielczość matrycy można sprawdzić również po oznaczeniu modelu matrycy, który znjaduje się na jej tylnej części (patrz wpis powyżej).

2048X1536 (QXGA)
1920X1200 (WUXGA)
1920X1080 (WUXGA) FULL HD
1680X1050 (WSXGA+)
1680X945 (WSXGA+)
1680X900 (WSXGA+)
1600X900 (WXGA++) HD+
1600X1200 (UXGA)
1440X960 (WXGA+)
1440X900 (WXGA+)
1400X1050 (SXGA)
1366X768 (WXGA) HD
1280X1024 (SXGA)
1280X720 (SD+)
1280X854 (WXGA)
1280X800 (WXGA)
1280X768 (WXGA)
1152X768 (WXGA)
1024X768 (XGA)
1024 X 600 (WSVGA)
1024 X 576 (WSVGA)
800 X 600 (SVGA, OUTDATED)
640 X 480 (VGA, OUTDATED)
 

 

 

Powrót >>>>


 

Matryca błyszcząca, czy matowa?

Matryce poza rozmiarem oraz złączem (30PIN oraz 40PIN) możemy dzielić również na powierzchnie zewnętrzne. Dzieli ekrany na dwie kategorie, matryce o powierzchni błyszczącej oraz powierzchni matowej.

Powierzchnia błyszcząca - czyli tzw. lustro, to nic innego jak standardowa powłoka, która odbija obraz od swojej powierzchni niczym lustro. Bez wyświetlonego orazu oraz podświetlenia matrycy możemy się w niej przejrzeć.

Powierzchnia matowa - to ekran, który posiada na swojej zewnętrznej powierzchni powłokę antyrefleksyną, która powoduje rozproszenie światła padającego na ekran. Nie zobaczymy tym samym w niej swojego odbicia, a komfort pracy w pomieszczeniu o dużym naświetleniu jest dużo większy, niż w pierwszym przypadku.

Obydwa rodzaje matryc różnią się między sobą jedynie powłoką zewnętrzną. Konstrukcyjnie matryce wykonane są tak samo i tak samo będą one działały w zastępstwie (starej) uszkodzonej matrycy. Jedyne różnice jakie odczujemy w trakcie użytkowania laptopa na różnych powłokach, to większy komfort pracy przy dużym świetle na matrycy matowej, z kolei matryce błyszczące minilanie lepiej oddają ciepłe barwy kolorów.  

 

 

Powrót >>>>


 

Jakie złącze ma moja matryca?

Matryce poza samym rozmiarem ekranu dzielimy również na dwie grupy pod względem złącza na taśmę matrycy. Wyróżniamy tutaj złącza: 

  • 30 PIN eDP
  • 40 PIN
Matryce 30pin eDP, jak sama nazwa wskazuje, posiadają w swoim złączu 30 pinów. Widać je gołym okiem, zatem osoby o dobrym wzroku mogą policzyć ich fizyczną ilość. Dodatkowo można takie złącze zmierzyć. Będzie się ono wyraźnie różniło od 40pinowego, gdyż mierzy ono zaledwie 20mm.

śrubki ramki matrycy śrubki ramki matrycy
Matryce 40pin analogicznie posiadają w złączu na taśmę matrycy 40 pinów. Tutaj również możemy je policzyć gołym okiem, bądź użyć miarki. Gniazdo mierzy dokładnie 25 mm.śrubki ramki matrycy śrubki ramki matrycy

Należy pamiętać, aby zbadać jakie złącze posiada oryginalna matryca, zanim zamówimy nową sztukę. Matryce pomiędzy sobą nie są kompatybilne i nie istnieją do nich żadne przejściówki czy konwertery. Zatem jeżeli Państwa matryca posiada złącze 40 pin, to musimy zamówić i zamontować identycznie takie samo złącze w stosunku 1:1.

Jeżeli nie wiesz jak sprawdzić złącze na taśmę matrycy w Twoim ekranie lub nie masz 100% pewności, skontaktuj się z nami, a na pewno dobierzemy odpowiedni model nowej matrycy.

 

Powrót >>>>


 

Pokaż więcej wpisów z Marzec 2017
pixel